29 maj 2013

Ta sig tid att umgås

22.05.13 22.05.13
Senaste veckan har varit panikslagen vs. euforisk om vartannat. C-kursen lider mot sitt slut och uppsatserna är inskickade, ventilerings-tid är bestämd och arkivexemplaret inlämnat. Driva, min Driva far iväg på nya äventyr på fredag och det har bidragit (förutom den fantastiska och läskiga känslan av att vara klar, samt att det är sommar på riktigt) till att vi maxat. Allt, hela tiden. Det har varit mycket av allt livets goda skulle vi kunna säga. Frukostar, luncher, middagar, fikor, promenader, fotografi, skratt och återföreningar. Det är fint just nu, det mesta. Har svårt att få ur mig all den glädje jag samlat på mig, vill kramas och dansa - allt på samma gång. Kan inte nog tala om hur mycket jag tycker om mina nära och kära.

24.05.13
24.05.13
24.05.13     24.05.13 nr.3

Jag har fyllt 22 år. Frukost på sängen och fika hela dagen, sedan ett äventyr med Driva (och Magda) - visade mina föräldrars hus, skogen och favoritloppisen. Mycket bra natt/dag. Förljande kväll firade vi allt som behövde firas, jag fick fina presenter och vi åt god mat i gott sällskap. Åkte karusell och vandrade vidare till Linnéa och Nils balkong där vi återförenades Konstvetenskap A-orginal så att säga.  Nils somnade på soffan och sedan gick vi hemåt.


25.05.13                      

25.05.13 25.05.13

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar