22 maj 2013

Att alltid kunna återvända, komma tillbaka, packa upp kartonger. Om ett och ett halvt år vem vet då egentligen - vad som blivit av oss (jag kommer vänta med öppna armar och en plåt bullar)

Enkel middag med Driva en tisdagskväll, viktiga samtal om vardagliga ting. Vi såg på Äntligen Hemma för det har jag gjort sedan jag var 12 år, sappade mellan det och Människans historia på Svt2, men det gjorde oss irriterade/malliga då våra kunskaper från Historia A gjorde sig påminda och vi kunde peka ut att pilbågen faktiskt inte användes 10.000 år f.v.t vilket gjorde programmet orealistiskt. Hytte med fingrarna och skrattade åt oss själva på ett bra sätt.
En kväll med apelsinchoklad och kaffe under filtar i soffan, "nu har jag det bra" sa hon och jag log, la en filt på frusna fötter. Sedan Bergs bärbara talkshow och "vilket slott"? Genialiska personer och citat som "and if you kisar I have quite a kropp".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar